Marketing plans

Πίσω

Marketing plans

Η μελέτη και η επιλογή των κατάλληλων αγορών-στόχων, ο προσδιορισμός του totaladdressablemarket (TAM), του κόστου κτίσης και του lifetimevalue (LTV) του πελάτη, καθώς και η κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του πελάτη-στόχου και της εκάστοτε αγοράς, αποτελεί νευραλγικής σημασίας εργαλείο ανάπτυξης και ενημέρωσης της εταιρικής στρατηγικής προώθησης για την επίτευξη των εταιρικών στόχων.

Η κατανόηση των αγορών με βάση συγκεκριμένα μοντέλα ανάλυσης, και η χρήση των bestpracticesπου μπορούν να εφαρμοστούν από την εκάστοτε εταιρεία, στις σχετικές με αυτήν αγορές, προσφέρει σημαντικές πληροφορίες και εργαλεία για την βελτίωση των μεθόδων εισχώρησης σε αυτές, και των τρόπων προσέλκυσης πελατών, καθώς και για την επίτευξη των βέλτιστων αποτελεσμάτων από την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου.

Παράλληλα η κατανόηση των χαρακτηριστικών και των προτιμήσεων των πελατών στόχων, προσφέρει κατεύθυνση για την επιλογή των κατάλληλων εργαλείων και τη δημιουργία μίας αναλυτικής στρατηγικής προώθησης η οποία θα χρησιμοποιεί τα πλέον κατάλληλα μέσα παραδοσιακού marketing (τιμή, προϊόν, συσκευασία, διάθεση, τρόποι πληρωμής) & digitalmarketing (SEO, GoogleAds, FacebookAds).

Πίσω