Digital Strategy

Οι κανόνες και η σύγχρονη πραγματικότητα του ανταγωνισμού στις αγορές, καθιστούν την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών που προκύπτουν ως κρίσιμους και καταλυτικούς παράγοντες για την επίτευξη των εταιρικών στόχων όπως αυτοί έχουν οριστεί μέσα στο συνολικό σχεδιασμό και στην επιχειρησιακή στρατηγική της εκάστοτε εταιρείας.

Η ψηφιακή στρατηγική ενσωματώνει τις δυνατότητες που παρέχει η αξιοποίηση των δεδομένων (data), των υπολογιστικών συστημάτων, των τηλεπικοινωνιών και του διαδικτύου, επεκτείνοντας τις δυνατότητες της εταιρείας τόσο για την είσοδο σε νέες, ευρύτερες αγορές, όσο και για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Η στρατηγική χρήση του eCommerce, του customer & business intelligence, των web sites & mobile sites, καθώς και του marketing και των social media, έχει καταλυτικό ρόλο στην επίτευξη των εταιρικών στόχων και στην ανάπτυξη της εταιρείας.

Υπεύθυνοι Digital Strategy & Transformation:
Νικόλαος Χατζηγεωργίου, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ | MBA INSEAD
Δαμιανός Παπαδόπουλος, Οικονομολόγος MSc ALBA | MBA INSEAD cand.

Ανάπτυξη Ιστοσελίδων & e-Shop

Η ανάπτυξη ποιοτικών ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων, ικανών να ενισχύσουν την παρουσία και τις πωλήσεις της εκάστοτε εταιρείας, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική διαδικασία.

Η ιστοσελίδα και το e-shop αποτελούν ταυτόχρονα την εικόνα της εταιρείας μέσω του διαδικτύου, καθώς επίσης και σημαντικά εργαλεία προώθησης και ολοκλήρωσης πωλήσεων.

Η IDEA Consulting δομώντας πάνω στις σύγχρονες βέλτιστες πρακτικές του κλάδου, διαθέτει εμπειρία στο σχεδιασμό εταιρικών e-shop και site υψηλών προδιαγραφών και χρηστικότητας για την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής παρουσίας και προβολής των εταιρικών πελατών της.

eCommerce & Digital Marketing

Το eCommerceκαι οι μέθοδοι digitalmarketingείναι ένας κλάδος ο οποίος σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη, καθώς μεταφερόμαστε από τις παραδοσιακές, τοπικές αγορές με φυσικά καταστήματα και περιορισμένη γεωγραφική κάλυψη, στις ηλεκτρονικές αγορές οι οποίες χρησιμοποιούν τα μέσα και τις διευκολύνσεις που παρέχονται μέσω του διαδικτύου, των μηχανών αναζήτησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την πρόσβαση σε πιο συγκεκριμένο πελατειακό κοινό, με σαφώς ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη.

Η δυνατότητα υπολογισμού της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ηλεκτρονικής προώθησης αναφορικά με τις πωλήσεις που συνεισφέρουν, σε άμεση σχέση με το κόστος και τα conversionrates, δίνει ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες για την επιχείρηση, η οποία είναι έτσι σε θέση να υπολογίσει δυναμικά προβλέψεις του κύκλου εργασιών για τις επόμενες χρήσεις της.

Φόρμα Επικοινωνίας

Αφήστε μας τα στοιχεία σας, κι ένας εξειδικευμένος σύμβουλος της IDEA Consulting θα επικοινωνήσει μαζί σας.